sobota, 5 lipca 2014

3, 2, 1 start!

Hejka;-) 

Witam na moim blogu;-) Mam nadzieję, że się nie zanudzicie, tylko czytanie moich postów będzie dla Was przyjemnością;-) Tego życzę Wam i sobie samej;-)

Jeśli chcesz być szczęśliwy, bądź;-)

Dopiero niedawno zrozumiałam, że to od nas samych zależy to jak będziemy się czuć;-) Świat jest jaki jest, ludzie też. Nic na to nie poradzimy, ale możemy spuścić głowę i nic z tym nie robić, albo( co według mnie jest najlepszą opcją) wziąć się w garść i dążyć do naszego osobistego szczęścia. Każdy z nas na pewno ma jakieś cele i marzenia, które same się nie spełnią, dlatego trzeba im pomóc;-) Owszem łatwo nie jest, ale jeśli się chce to można wszystko! Właśnie m.in. dlatego powstaje ten post i cała reszta innych, które uwierzycie tworzą się na Waszych oczach! ;D Fajnie jest uczestniczyć w czymś nowym, prawda? 

Prawdziwe życie zaczyna się po dwudziestce;-)

Jak wspomniałam w moim opisie niedawno stuknęła mi dwudziestka. To właśnie urodziny popchnęły mnie do działania. Stwierdziłam, że mam w sobie dużo energii, z którą nie wiem co zrobić. Najpierw w głowie pojawiło się klika planów, potem pomysł, że swoimi poczynaniami oraz życiem codziennym mogę dzielić się z innymi.  W końcu to niezwykła frajda sprawiać komuś przyjemność. Mam nadzieję, że mi się uda i będziecie dobrze się bawić;-) Co wymyśliłam? Po pierwsze muszę znaleźć pracę na wakacje(w trakcie), jeśli troszkę odłożę to we wrześniu podbiję Berlin:) Po drugie wiadomo, że kochanego ciałka nigdy za wiele, ale zrzucić kilka kilo przydałoby się:)Po trzecie marzy mi się podróż po europejskich stolicach, a do tego trzeba znać perfekt angielski, a że ja zawsze tylko niemiecki i niemiecki to muszę odbyć intensywny kurs języka angielskiego( daję sobie na to całe dwa miesiące). Po czwarte i jak narazie ostatnie postanowienie zrobić prawko( tak mnie wszyscy namawiają ;p). Pomysłów nigdy dość, więc nie wykluczam, że znajdzie się jeszcze kilka;-)

Coś więcej o mnie;-)

Post i tak jest długi, więc bardzo zamęczać Was nie będę( z resztą większość niezbędnych informacji jest w moim opisie). Oczywiście w miarę mojej aktywności  tutaj coś nowego na pewno się dowiecie:) Na dzień dzisiejszy dodam, że studiuję dziennikarstwo na UKSW w Warszawie. W przyszłości z chęcią komentowałabym sport, różnoraki.  Najbardziej kocham oglądać mecze polskiej reprezentacji męskiej siatkówki. Miałam okazję być w zeszłym roku na jednym z ich spotkań. Niesamowite emocje! Cóż jeszcze. Mam chłopaka i dobrze nam z sobą. No i muszę wspomnieć o tym, że od 5 lat jestem członkiem Oficjalnego Fan Clubu Filipa Bobka. Mówię Wam to najcudowniejsze co do tej pory przydarzyło mi się w  życiu! Poznałam tylu fantastycznych ludzi, że w głowie się nie mieści.  Kurczę strasznie tego dużo. Pisałam, że jestem gadułą? Nie? To już wiecie, no ale dobrze narazie tyle o mnie:)

Taka myśl ode mnie dla Was na koniec mojego pierwszego wpisu: Nigdy się nie poddawajcie, walczcie o swoje szczęście i spełniajcie własne marzenia ;-)






8 komentarzy:

  1. Hej Justynko :)
    Masz bardzo fajnego bloga. Fajnie ze go zalozylas :). Ja tez jestem Fan Clubie Filipa od 5 lat :)))) Masz super marzenia :) 3mam kciuki za Ciebie prawko :) podroze :) i prace :) Powodzenia :)
    P/S polecam zwiedzic Berlin.Sama mialam okazje nie dawno zwiedzic :) i bylo super :) zapraszam Ciebie do mnie na bloga :) http://fotografia-aniulki.blogspot.com/
    p/s dodalam Cie do linkow :D
    Ania (Angie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,wiem, że jesteś w Fan Clubie:) Dziękuję za miłe słowa i dodatkową zachętę do zwiedzenia Berlina:) Zapraszam ponownie;-)

      Usuń
  2. Justyna super prowadzusz ten blog! ! Piszesz w taji sposob ze bym czytala i czytala :)) szalączka z Ciebie i to jaka! ! Pozytywnie oczywiście :*
    Powodzenia z prawem jazd y to nic trudnego ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba:) Tworzę bloga dla moich czytelników ;-) Wy macie się dobrze czuć czytając to co piszę:)

      Usuń
  3. Powodzenia z prawkiem! Oby poszło Ci szybciej, niż mi :P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj. Piękny blog. Masz bardzo fajne marzenia i życzę ci abyś je spełniła. Jestem twoja imienniczką i też należę do Fan Clubu Filipa B. ale jeszcze nie byłam na spotkaniu mam nadzieję ,że za rok pojadę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej:) Miło mi, że zaglądasz na mojego bloga:) Cieszę się, że się podoba;-) Trzymam kciuki za to, żeby udało Ci się pojawić na spotkaniu:) Naprawdę to coś niesamowitego:) Może będzie nam dane się też przy okazji poznać ;-)

    OdpowiedzUsuń